SZKOLENIA
Nieznajomość zasad etykiety szkodzi – Ty tracisz pewność siebie, a Twój biznes ryzykuje utratą reputacji, co negatywnie wpłynie na rozwój i wyniki finansowe.
Szkolenie z biznesowego savoir-vivre’u pozwoli Ci upewnić się, że idziesz właściwą drogą, a pracownicy będący wizytówką Twojej firmy, reprezentują ją z prawdziwą życzliwością, jasnością i profesjonalizmem.
Podczas szkolenia
Dowiesz się, jak robić doskonałe pierwsze wrażenie.
Poznasz sekret idealnego powitania i nauczysz się, jak podawać dłoń, by budować wizerunek osoby pewnej siebie, ale nie zarozumiałej.
Odkryjesz tajniki precedencji, dzięki której już nigdy nie będziesz zastanawiać się „kto pierwszy…”.
Nauczysz się poprawnie tytułować współpracowników, rozróżniając, kiedy szef jest „prezesem Nowakiem”, a kiedy „doktorem Nowakiem”.
Raz na zawsze pozbędziesz się obaw związanych z koniecznością utrzymywania kontaktu wzrokowego i podtrzymywania rozmowy – te rzeczy już nie będą sprawiały Ci problemu.
Zrozumiesz, jak prawidłowo budować w pracy relacje damsko-męskie oraz przełamywać bariery pokoleniowe.
Dowiesz się, dlaczego nie zaczynamy maili od słowa „Witam” i jak poprawnie pisać biznesowe wiadomości.
Zdobędziesz wiedzę związaną z eleganckim wręczaniem wizytówek.
Poznasz tajniki biznesowego dress code’u.
Zrozumiesz zasady związane z odbywaniem spotkań biznesowych przy stole – etykieta stołu i odpowiednie zachowanie w restauracji nie będą już budziły Twoich wątpliwości.
I wiele więcej!
Ważne informacje
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy nie są wyłącznie słuchaczami wykładu, czekającymi na kolejną przerwę i ratującą życie kawę.
Są za to bohaterami spotkania, podczas którego wszystkie zasady mogą testować i wprowadzać natychmiast w życie!
NAJPOPULARNIEJSZE SZKOLENIA
Perfekcyjne pierwsze wrażenie
Na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia mamy od kilku do kilkunastu sekund. Nie da się go powtórzyć. Podczas szkolenia opowiem, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć swoje szanse na biznesowy sukces.
Spotkania biznesowe
W naszej firmie, w firmie klienta, na konferencji czy w restauracji – podczas spotkań w każdym z tych miejsc warto umieć się zachować, by zyskać niezachwianą pewność siebie.
Jak ubierać się do pracy
W dżinsach i w garniturze można wyglądać elegancko, jeśli tylko zna się kilka sposobów na kompletowanie biznesowej garderoby. Wygląd ma wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani. Nie warto tracić przez punktów – biznesowy dress code nie musi być nudny.